Vedení personální a mzdové agendy |
Klientům zajišťujeme dodavatelskou formou vedení personální a mzdové agendy pro malé i velké organizace. Podle potřeb klienta je zvolen způsob vedení agendy, zda v jeho sídle, či pobočce, nebo v naší poradenské kanceláři. Vedení agendy zahrnuje kromě výpočtu mezd a příslušných odvodů i řešení aspektů pracovních smluv, sledování nároků zaměstnanců, jakož i zastupování před orgány státní správy jako SSZ, VZP apod. Při vedení agendy v naší kanceláři využíváme vysoce specializovaný software TARGET (M-PRO). |
Mzdový účetní na záskok |
Stejně jako v případě účetních pracovníků se může stát, že firma krátkodobě postrádá pracovníka na zpracování mezd a personální agendy. Pro takovéto situace nabízíme dočasné mzdové a personální služby poskytované našimi pracovníky. Jsme schopni pracovat s řadou mzdových programů a s ostatními se rychle seznámíme. Výhodou je zajištění kontinuity vedení mzdové agendy bez komplikací. |
Zastupování klienta před státní správou |
Pro komunikaci se správou sociálního zabezpečení, zdravotními pojišťovnami, správcem daně může klient zplnomocnit našeho pracovníka, v případě správce daně pak daňového poradce. |
Konzultace z oblasti personalistiky a mezd |
Konzultace, stanoviska k otázkám z oblasti mezd a personalistiky, posouzení pracovních smluv, projektů a kontraktů klienta z pohledu příslušné legislativy, a to jak pro běžné zaměstnavatele, tak i pro poskytovatele personálních služeb. V případě potřeby je pak řešena specializovaná problematika charakteru mezinárodního pronájmu pracovní síly, nebo problematika posouzení kontraktu z pohledu zdanění daní ze závislé činnosti. Častou oblastí konzultací je pak poskytování benefitů a jejich zdanění. |
Poradenství při výběru ekonomických pracovníků |
Prověření znalostí potencionálních pracovníků ekonomického úseku, účtárny, P&M úseku může pomoci při jejich výběru. Takováto prověření probíhají formou pohovorů a písemných testů, na jejichž základě jsou pak navrženi vhodní kandidáti. |
Naše služby |
Audit, daně, účetnictví a mzdy jsou základními kameny našich služeb klientům. Naše společnosti je klientům poskytují jak dlouhodobě, tak i jako jednorázovou službu tam, kde to je nezbytné. Služby, které s našimi často souvisejí – jako jsou služby právníka, nebo oceňování pak pro klienty zajišťujeme prostřednictvím renomovaných externích specialistů. |
ZH&Partners s.r.o. ZH&Partners Audit s.r.o. 460 01 Liberec |
Telefon +420 483 036 163 |
E-mail: info@zhpartners.cz | ||||||||
© 2017 ZH&PARTNERS s.r.o.. All Rights Reserved, Developed by 5Q | ||||||||||